اشک سرد



jazireh eshgh

سردی اشکهای من از سردی زمستان بدتر است........... این  قصه  عشق بی نام و یاد تو ابتر است............. سرانجام  دلم شکست و بسی سوخت.............. اتش عشقت غمم  را  بر افروخت.........زنده  باشی ای عشق پاینده  باشی ای عشق.

 



نظرات شما عزیزان:

دلنیا
ساعت13:43---16 مهر 1393
پس از افرینش ادم خدا گفت به او:نازنینم ادم...
با تو رازی دارم اندکی پیشتر ای...
ادم ارام ونجیب امدپیش!!
زیر چشمی به خدا مینگریست!!!محو لبخند غم الود خدا دلش انگار گریست.نازنینم ادم:قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید!!یاد من باش ...که بس تنهایم!!!بغض ادم ترکید...گونه هایش لرزید!به خدا گفت:من به اندازه ی ...من به اندازه ی گل های بهشت....نه به اندازه ی تنهاییت ،ای هستی من دوستدارت هستم!
ادم کوله اش را برداشت خسته و سخت قدم برمیداشت...
راهی ظلمت پر شور زمین...
زیر لبهای خدا باز شنید...نازنینم ادم...نه به اندازه ی تنهایی من ...نه به اندازه ی عرش... نه به اندازه ی گلهای بهشت!!!که به اندازه ی یک دانه ی گندم تو فقط یادم باش...


دلنیا
ساعت1:20---14 مهر 1393
سلام خیلی شعرت خوب بود موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 11 مهر 1393برچسب:,| ساعت 11:30| توسط mohsen| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت